Why Apple

Ligesom sikkert så mange andre har jeg ikke kunne undgå, at lægge mærke til at Apple havde inviteret pressen til Cupertino på det nøje udvalgte tidspunkt og dato : den 9/9 kl. 9 !

Med vanlig sans for mystik og spænding har Apple forsøgt at holde låget lukket på Pandoras æske, MEN forventningerne om en ny iPhone og et Apple ur havde alligevel sviret i luften.

Efter at have set streaming af deres SEPTEMBER 2014 SPECIAL EVENT må jeg endnu engang sig, at Apple bare forstår hvordan man skaber et stærkt BRAND.

Med ekstrem overbevisning præsenterede de deres nye iPhone 6 og iPhone 6+ med masser af nye features og ikke mindst forbedret batterilevetid.

Men ikke nok med det så blev sløret også løftet for deres nyeste produktkategori : WATCH, som formentlig igen kommer til at sætte standarden for hvordan man kombinerer teknologi med funktionalitet.

Men for mig var kronen på værket deres præsentation af Apple PAY, som helt sikker kommer til at revolutionere verden i forhold til hvordan vi foretager betalinger i dagligdagen.

Som altid har Apple i alle 3 produktkategorier sat standarden og med helt vanelig præcision og sans for æstetik og detaljer.

Hvorfor lykkedes Apple så godt med det de gør, helt enkelt så starter de med brugeroplevelsen og arbejder sig baglæns derfra til teknologien, de udfordrer status que og forandrer verden.

Med andre ord de starter som altid med WHY !